Hotel Zur Post Kleve
0 nights
Rooms and Guests
1 room, 2 adults, 0 children
All Properties in Kleve

Hotel Zur Post Kleve

Hagsche Str. 44, Kleve, 47533, Germany
Show on Map
Ideally located in the prime touristic area of Kleve, Hotel zur Post Kleve promises a relaxing and wonderful visit. The hotel offers guests a range of services and amenities designed to provide comfort and convenience. All the necessary facilities, including restaurant, bar, safety deposit boxes, are at hand. All rooms are designed and decorated to make guests feel right at home, and some rooms come with heating, desk, satellite/cable TV, interconnecting room(s) available, shower. The hotel offers various recreational opportunities. Hotel zur Post Kleve combines warm hospitality with a lovely ambiance to make your stay in Kleve unforgettable.Show More
We Price Match
hotel overview picture
3.7/5Cleanliness: 3.7
All 2 Reviews
Amenities
Private ParkingFreeWi-Fi in Public AreasFreeHikingRestaurantCafé
All Amenities
Surroundings
Airport: Weeze Airport
(31.0 km)
Train: Heyendaal Station
(26.3 km)
Train: Zevenaar
(29.1 km)
Map

Rooms

Guest Reviews

Trending Questions

Policies

Services & Amenities

Single Room
2

Single Room

1 Single bed
Free Wi-Fi
Non-smoking
Cable Channels
In-room Wi-Fi
Private Toilet
Shampoo
Room Details
Check Availability
Triple Room
2

Triple Room

1 Single bed and 1 King bed
Free Wi-Fi
Non-smoking
Cable Channels
In-room Wi-Fi
Private Toilet
Shampoo
Room Details
Check Availability
Double Room
1

Double Room

2 Single bed and 1 King bed
Free Wi-Fi
Non-smoking
Cable Channels
City View
In-room Wi-Fi
Private Toilet
Room Details
Check Availability

Guest Reviews(2)

3.7/5
Verified Reviews
  • Cleanliness3.7
  • Amenities3.7
  • Location3.7
  • Service3.7

Book now and leave a review after your stay to earn up to 120 Trip Coins (approx. US$1.20). Trip Coins can be used to save instantly on room rates.

Guest User
November 1, 2023
Ein Familienfest mit 16 Personen in Kleve zu organisieren ist eine große Herausforderung für Jeden, aber für mich ganz besonders, denn ich wohne in Baden-Baden. Nach langer Recherche im Internet entschied ich mich für das Hotel Zur Post. Meine Vorteile: 1. Ich hatte eine bezahlbare Unterkunft für mich und meine Gäste. 2. Im Hotel befand sich ein Restaurant mit Räumlichkeiten für die Feier. 3. Das Restaurant verfügte über eine gute Auswahl an Gerichten, die für alle passten. 4. Ich konnte vom Bahnhof aus mit der Stadtbahn bis vor die Türe fahren. 5. Das Hotel lag mitten in der Stadt, so dass ich alle Geschäfte bequem erreichen konnte. Das Hotel: Mein Zimmer Nr. 4 lag nach hinten raus, so dass ich gut schlafen konnte. Dusche, WC, Wlan und ein Schreibtisch, deckten meine Bedürfnisse. Das Frühstück mit frischen Brötchen aus der gegenüberliegenden Bäckerei, reichlich Wurst und Käse und frischen Kaffee machten mich glücklich. Auch für meinen Gast mit einer Glutenallergie wurde leckeres glutenfreies Brot auf den Tisch gestellt. Alle Vorrausetzungen für eine gelungene Feier waren schon mal gegeben. Juan, der spanische Restaurantleiter und ich trafen uns zur Besprechung mit Weinprobe. Nach einer ausführlichen Unterhaltung über spanische Weine entschied ich mich für einen spanischen Sauvignon „biurko“ aus dem Rioja und einen roten „Vranec“ aus Mazedonien und das war die beste Entscheidung. Spontan entschieden wir uns dann für einen spanischen Abend mit selbstgemachter Sangria, knuspriges Knoblauchbrot mit Aijoli und spanischer Musik als Begrüßung. Dazu wurde extra für meine Gäste eine eigene Speisekarte ausgedruckt. Die Gäste hatten die Wahl zwischen gegrilltes Lachs,- Hähnchen, - oder Putenfilet. Schnitzel nach Wiener, - Pfeffer, oder Jägerart. Hüftsteak mit Schmorzwiebeln. Schweinemedaillons mit Pfeffer, -Champion, oder Madagaskarsauce. Dazu wahlweise Pommes, Bratkartoffeln, Folienkartoffeln, Rösti, Djuwetsch, - oder Butterreis. Als Dessert: Hot Brownie mit Vanilleeis. Wir waren satt und glücklich. Eine gelungene Feier. Ich bekam mehr, als ich erwartet hatte. Hotelchef Zdenko Busic mit Lebensgefährtin und Juan, sowie alle weiteren Mitarbeiter sind ein gut eingespieltes Team, neben unserer Feier lief das Abendgeschäft weiter, das Restaurant war voll besetzt. Der Chef selbst stand in der Küche an der Pfanne und immer tiefenentspannt, charmant und freundlich lächelnd. Respekt, bei so viel Stress für das ganze Team!
Translate
Guest User
September 8, 2021
Wir waren dort für eine Nacht, da wir auf einer längeren Triketour unterwegs waren. Es hat uns sehr gut gefallen und wir hatten gut gewählt. Der Besitzer und das Personal sind überaus freundlich und sehr zuvor kommend, das Essen und das Frühstück waren ordentlich und reichlich, die Räumlichkeiten waren ganz toll und stilvoll eingerichtet. Das Zimmer war ebenfalls sehr gut und alles war sauber und gepflegt. Wenn wieder eine Rundreise in die Richtung führen sollte, werde ich sicherlich wieder dieses Hotel als Tageszielpunkt wählen.
Translate

Property Policies

Check-in and Check-out Times
Check-in: 13:00–15:00
Check-out: 07:00–11:00
Child Policies
Children of all ages are welcome at this property.

Cribs and Extra Beds
For all room types, cribs and extra beds cannot be added.

Show More

Property Description

  • Number of Rooms: 14
Ideally located in the prime touristic area of Kleve, Hotel zur Post Kleve promises a relaxing and wonderful visit. The hotel offers guests a range of services and amenities designed to provide comfort and convenience. All the necessary facilities, including restaurant, bar, safety deposit boxes, are at hand. All rooms are designed and decorated to make guests feel right at home, and some rooms come with heating, desk, satellite/cable TV, interconnecting room(s) available, shower. The hotel offers various recreational opportunities. Hotel zur Post Kleve combines warm hospitality with a lovely ambiance to make your stay in Kleve unforgettable.

Services & Amenities

Restaurant
Restaurant
Restaurant
No additional info available
Show More

Frequently Asked Questions

How much does it cost to stay at Hotel Zur Post Kleve?

Prices at Hotel Zur Post Kleve are subject to change according to dates, hotel policy, and other factors. To view prices, please search for the dates you wish to stay at the hotel.

What is the closest airport to Hotel Zur Post Kleve?

The closest airport is Weeze Airport. It is 31.0 km from the hotel and approximately a 33minutes journey by taxi.

What are the check-in and check-out times at Hotel Zur Post Kleve?

The check-in time is after 13:00 and the check-out time is before 11:00.

Does Hotel Zur Post Kleve provide airport transfer services?

No, the Hotel Zur Post Kleve doesn't provide airport transfer services.

What amenities and services does Hotel Zur Post Kleve have?

Hotel Zur Post Kleve has the following amenities and services: Parking, Wi-Fi in Public Areas, Hiking.

Does Hotel Zur Post Kleve have a swimming pool?

No, Hotel Zur Post Kleve doesn't have a pool.

Does Hotel Zur Post Kleve have fitness amenities?

No, Hotel Zur Post Kleve doesn't have fitness amenities.

Does Hotel Zur Post Kleve provide Wi-Fi?

Yes, the hotel provides Wi-Fi.

Does Hotel Zur Post Kleve have non-smoking rooms?

Please view the hotel listing for details.

Does Hotel Zur Post Kleve have a restaurant?

Yes, guests can eat at: Restaurant, Café.

About This Property

Nearest AirportWeeze Airport
Distance to Airport31KM
Nearest Train StationHeyendaal Station
Distance to Train Station26.25KM
Average Price FromUSD98
Hotel Star Rating2