Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp
0 nights
Rooms and Guests
1 room, 2 adults, 0 children
All Properties in Beilngries

Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp

Hauptstraße 9, Beilngries, 92339, Germany
Show on Map
The 4-star Metzgerei Gasthof Romantikhotel Der Millipp offers comfort and convenience whether you're on business or holiday in Beilngries. Offering a variety of facilities and services, the hotel provides all you need for a good night's sleep. Facilities like free Wi-Fi in all rooms, 24-hour front desk, Wi-Fi in public areas, car park, room service are readily available for you to enjoy. Designed for comfort, selected guestrooms offer wake-up service, heating, balcony/terrace, mini bar, desk to ensure a restful night. Entertain the hotel's recreational facilities, including fitness center, golf course (within 3 km), fishing, children's playground. No matter what your reasons are for visiting Beilngries, Metzgerei Gasthof Romantikhotel Der Millipp will make you feel instantly at home.Show More
We Price Match
hotel overview picture
4.2/5Cleanliness: 4.2
All 5 Reviews
Amenities
Golf CourseHikingSaunaPrivate ParkingFreeBarRestaurantMeeting RoomChildren's PlaygroundWake-up CallWi-Fi in Public AreasFree
All Amenities
Surroundings
Landmarks: Sulz Park
(220m)
Landmarks: Hirschberg Castle
(1.3 km)
Landmarks: Plankstetten Abbey
(4.2 km)
Map

Rooms

Guest Reviews

Policies

Services & Amenities

Double Room
6

Double Room

1 Queen bed
Free Wi-Fi
Non-smoking
Private Bath
Private Toilet
Wardrobe
Desk
Room Details
Check Availability
Comfort Double Room Without A Balcony
2

Comfort Double Room Without A Balcony

1 Queen bed
Free Wi-Fi
Non-smoking
Private Bath
Private Toilet
Wardrobe
Desk
Room Details
Check Availability
Double Room with Balcony
2

Double Room with Balcony

1 Queen bed
Free Wi-Fi
Non-smoking
Private Bath
Balcony
Private Toilet
Wardrobe
Room Details
Check Availability
Single Room
1

Single Room

1 Single bed
Free Wi-Fi
Non-smoking
Private Bath
Private Toilet
Wardrobe
Desk
Room Details
Check Availability
Comfort Double Room with Balcony
3

Comfort Double Room with Balcony

1 Queen bed
Free Wi-Fi
Non-smoking
Private Bath
Balcony
Private Toilet
Wardrobe
Room Details
Check Availability
Hide Room Types

Guest Reviews(5)

4.2/5
Verified Reviews
  • Cleanliness4.2
  • Amenities4.2
  • Location4.2
  • Service4.2

Book now and leave a review after your stay to earn up to 120 Trip Coins (approx. US$1.20). Trip Coins can be used to save instantly on room rates.

Guest User
April 15, 2024
Wir hatten ein Zimmer im über die Straße gelegenen Gästehaus. Im Haus gibt es ausschliesslich Zimmer und einen Aufenthaltsraum, wir haben aber nichts vermisst, da alle Einrichtungen des Haupthauses gegenüber genutzt werden können. Das Zimmer war geräumig, schön eingerichtet mit großem Bad. Abends haben wir die Sauna genutzt, ein sehr schöner, räumlich großzügiger Bereich mit zwei Saunen.Die Nutzung kostet allerdings extra. Das Frühstück war super. Wir kommen gerne wieder.
Translate
Guest User
September 22, 2023
Die Unterkunft bezeichnet sich als „Romantik Hotel“. Der Gasthof sieht einladend aus, der Biergarten sowohl vor dem Haus wie auch im Garten ist ansprechend. Die Zimmer im zugehörigen Altstadthotel (das moderne digitale Einchecken funktioniert tadellos) sind geräumig und modern eingerichtet. Leider gehört ein Glas zur Aufnahme von Flüssigkeiten nicht zur Ausstattung; leider auch nicht die Reinigung des Bades, was Seifenreste im Waschbecken und auf den Armaturen belegen. Im den Frühstücksräumen wurden wir von ausschließlich mit benutzem Geschirr beladenen Tischen empfangen, soweit nicht einige verbliebene noch mit Gästen belegt waren. Da nach 5 Minuten weit und breit kein Bedienpersonal sichtbar war, haben wir uns selbst geholfen und uns einen Tisch zum Frühstück eingerichtet. Nach weiteren 20 Minuten hat uns die dann erschienene Bedienung erklärt, dass Sie das einzige Bedienpersonal im Frühstücksbereich sei (zuständig für abräumen,neu eindecken, auffüllen des Büffets etc. Erst nachdem ich mich an der Rezeption über diese untragbaren Zustände beschwert habe, erschien die Inhaberin und erklärte, dass plötzlich so ein Andrang gewesen sei (wer rechnet auch zwischen 8.00h und 9.00h mit vielen Frühstücksgästen) und eben das Personal knapp wäre. Das Abendessen war o,k., aber nicht besonders hervorzuheben. Die Bezeichnung Romantik Hotel,erschien uns nach unserer Erfahrung nicht gerechtfertigt.
Translate
Guest User
July 9, 2022
2021: Essen kalt, weniges Personal aufgrund Personalmangel überfordert. 2022: Wollten lediglich etwas trinken..wieder überforderten Personal. Sind nach 15 Minuten ohne Getränke gegangen. Das Haus macht mehr her als es leistet. Schade eigentlich. Wir kehren dort nicht mehr ein. Ist nicht zu empfehlen.
Translate
Guest User
April 16, 2022
Sehr netter Service, Essen prima, … aber dass die Extraportion Butter bei einem Rechnungsbetrag über 70 Euro mit 0,80 zusätzlich berechnet wurde hat bei uns zu Lästereien und hier einem Puntktabzug geführt. Insgesamt also empfehlenswert, aber die Chefin sollte noch mal nachdenken.
Translate
Guest User
October 17, 2021
Ein charmantes Hotel mit perfekter Lage und gutem Frühstück und Abendessen…das war schon das Positive! Wir sind viel in Hotels unterwegs und wählen stets 4 Sterne oder mehr, da ich im Urlaub nicht schlechter schlafen möchte als zu Hause. Ungewöhnlich für ein solches Haus war schon der Empfang: als wir das Gebäude betraten sahen wir zwar viele Mitarbeiter, niemand grüßte jedoch oder fühlte sich bemüßigt, uns den Weg zur Rezeption zu zeigen. Unser Zimmer (104) im Haupthaus war zwar geräumig, jedoch mit einem winzigen, geschmacklosen Bad in Billig-Ausführung. Die Matratzen waren aus einer anderen Zeit, ebenso die Oberbetten. Boxspringbetten oder wenigstens sehr gute Matratzen gehören für mich in solchen Häusern zum Standard. Am Abendessen im Hotel gab es nichts zu bemängeln, die Kellnerin war die einzig nette Person, auf die wir im Hotel Millip getroffen sind. Das Frühstück war gut mit großer Auswahl, es fühlte sich jedoch niemand zuständig uns kurz einzuweisen, wie die Abläufe sind. Als ich darum bat, uns eine Kanne Kaffee und heiße Milch zu bringen, fuhr mich die junge Kellnerin barsch an: „Hier ist Buffet!“ Kaffee gab es nur aus dem Automaten… Es hat sicher auch einen Grund, warum man beim Auschecken nicht gefragt wird, wie der Aufenthalt war. Daher wurde meine Bewertung hier auch etwas ausführlicher: für uns sicher der erste und letzte Aufenthalt im Millip!
Translate

Property Policies

Check-in and Check-out Times
Check-in: 15:00–24:00
Check-out: 06:00–11:00
Child Policies
Children of all ages are welcome at this property.
Additional fees may be charged for children using existing beds. Add the number of children to get a more accurate price.

Cribs and Extra Beds
Extra bed and crib policies may vary according to room type. Please refer to the room type details for more information.

Breakfast
StyleBuffet
AgeFee
Adult
Contact hotel
Additional breakfast fees are not included in the total and need to be paid at the property.

Show More

Property Description

  • Number of Rooms: 10
The 4-star Metzgerei Gasthof Romantikhotel Der Millipp offers comfort and convenience whether you're on business or holiday in Beilngries. Offering a variety of facilities and services, the hotel provides all you need for a good night's sleep. Facilities like free Wi-Fi in all rooms, 24-hour front desk, Wi-Fi in public areas, car park, room service are readily available for you to enjoy. Designed for comfort, selected guestrooms offer wake-up service, heating, balcony/terrace, mini bar, desk to ensure a restful night. Entertain the hotel's recreational facilities, including fitness center, golf course (within 3 km), fishing, children's playground. No matter what your reasons are for visiting Beilngries, Metzgerei Gasthof Romantikhotel Der Millipp will make you feel instantly at home.

Services & Amenities

Restaurant
Restaurant
Restaurant
No additional info available
Show More

Frequently Asked Questions

How much does it cost to stay at Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp?

Prices at Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp are subject to change according to dates, hotel policy, and other factors. To view prices, please search for the dates you wish to stay at the hotel.

What are the check-in and check-out times at Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp?

The check-in time is after 15:00 and the check-out time is before 11:00.

Does Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp provide airport transfer services?

No, the Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp doesn't provide airport transfer services.

What amenities and services does Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp have?

Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp has the following amenities and services: Pets allowed (additional fee), Golf Course, Hiking.

Does Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp have a swimming pool?

No, Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp doesn't have a pool.

Does Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp have fitness amenities?

No, Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp doesn't have fitness amenities.

Does Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp provide Wi-Fi?

Yes, the hotel provides Wi-Fi.

Does Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp have non-smoking rooms?

Please view the hotel listing for details.

Does Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp provide breakfast?

Yes, Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp provides breakfast.

Does Metzgerei Gasthof Romantik Hotel der Millipp have a restaurant?

Yes, guests can eat at: Restaurant.

About This Property

Average Price FromUSD145
Hotel Star Rating4